REKLAMAČNÍ ŘÁD
FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou emailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vraceným zbožím.)
ADRESÁT:
STORE SYSTEM s.r.o., Libeň 196, 252 41, Praha západ
Internetový obchod: www.storesystem.cz
Společnost: Store System, s.r.o.
Se sídlem: Libeň 196, 252 41, Praha západ
IČ/DIČ: 278 78 031, CZ27878031
Emailová adresa: info@garagepro.cz
Telefonní číslo: +420 777 793 359
ODESÍLATEL – KUPUJÍCÍ:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa kupujícího:
Email:
Telefon:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
Dne ____________ jsem ve Vašem internetovém obchodě www.storesystem.cz vytvořil objednávku na níže specifikovaný produkt. Mnou objednaný a zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (prosíme, podrobně popište):
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
* Datum objednání:_______________________________/datum obdržení:________________________
* Číslo objednávky:______________________________ / daňového dokladu:______________________
* Peněžní prostředky za zboží, případně i za doručení zboží byly Vámi zaslány způsobem________________________________________
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na bankovní účet, vyplňte prosím čitelně číslo bank.účtu)_______________________________________
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa kupujícího:
Email:
Telefon:
V __________________, dne:______________________
Podpis:_______________________________________________________
(jméno a příjmení kupujícího)
Pozn:
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení zboží jste jakožto kupující/spotřebitel povinen prokázat předložením originálu kupního daňového dokladu, případně jiným dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste již při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a kupující, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději ve lhůtě do 24 měsíců od data nákupu. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k případnému zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, předcházíte dalšímu poškození zboží.
Reklamace bude z naší strany vyřízena v zákonné lhůtě do 30ti dnů od jejího uplatnění. V případě, že reklamace nebude v dané lhůtě vyřízena, má spotřebitel, uplatňující právo z vadného plnění , taktéž právo odstoupit od kupní smlouvy.